CINTAABELAN
Ahad yang bushan !
Sunday, March 11 • 7:16 AM • 2 comments
yarrr.. bosann ! itu yang aku alami sekarang .
ye ye yeee ! best nya rasa bosan ni .
tersangat seronok betul .
eh eh , apa aku mengarut nie .
yes ! memang nak mengarut punn.. hohoho :P

tdo... da tadi . macam selalu laa hari ahad tido je lerr..
macam ler kome tak taw pulak kann .
itulah kejadah aku kalau hari ahad.
hari lain memang sibuk .. hehe
ada ke korang tanya ? tak kan ?
saja je nak bagi taw sebab aku tengah bosan nie ha .

mai mai nyanyi dengan abell ..

sayang-sayang aku sudah bosan
dan bukan gayaku untuk layan bosan
meski hati tulus cerita berakhir tak seindah bosan
aku tahu akan sulit bagiku
tapi bagi perempuan macam aku
tak mahu berakhir kerna begitu
jauh.. di dasar hatiku ingin ku teriak
aku sangat bosann !!!

(hehe.. kalau bosan nyanyi la eyh )
nonsense !! hewhewhew .










PASTFUTURE
♥ THE WRITER ♥
♥ Ku Nurul Syuhaidah
♥ Perlis
♥ 13 November 1992
♥ 22 tahun
♥ Student
♥ Real fairy tales are happening in her life.
♥ Belajar menjadi perahsia. Rahsia itu bersifat 'istimewa'.
♥ Dia tak nak jadi full time blogger. Dia nak jadi full time Muslim. Kerana tujuan hidup hanya untuk Dia. [51:56]
♥ Dia, gadis biasa yang punya impian yang luar biasa. Lalu, dia memilih untuk gagah daripada rebah. Kerana, dia ialah Ku Nurul Syuhaidah.
♥ TALKIE TALKING ♥



♥ A PART OF HER JOURNEY ♥

♥ Ya Allah... Sometimes, it's hard for me to understand what you really want to happen. But I trust You. I know You will give me what's best. [2:216]

♥ I believe Allah has a bigger plan for me than I had for myself. Have a faith. [3:54]

♥ SUARA HATI ♥

♥ Ada kalanya, kita sampai di satu titik di mana kita harus tawakkal, redha, diam dan tenang untuk tidak memikirkannya lagi. Mungkin disitu, hati kita akan sedia belajar untuk "ikhlas". [2:156]

♥ UPDATE STATUS ♥

>> Setia Hujung Nyawa - NORAZLAN ^_^
date : 9/2/2014
at: 12pm


>> Happy with him. Alan , iloveyou!
date : 11/3/2013
at:10 am


>> Hanya NORAZLAN dihati ^_^
date : 10/2/2013
at: 12pm


>> Terima kasih menerima diri ini :")
date: 1/1/2013
at: 13.12pm

♥ BLOG ARCHIVE ♥

  • esokkk ?? 7 mac 2012 .
  • JARAK AKU DAN DIA
  • '' TE AMO ''
  • ''sweets sangat'' MY MR F .
  • ''perkenalan di fesbuk ''
  • BILA TENGAH '' TAKUT''
  • ~NASIHATILAH SAYA~
  • mencintaimu kerana agama yang ada padamu
  • MUHASABAH CINTA ~
  • Menulis Blog Kerana ALLAH