CINTAABELAN
KEMBAR ? nanak !
Saturday, March 24 • 8:00 PM • 0 comments

Tengok nona tadi , ada segmen tentang anak kembar . Alahai ! oshemm ! nomel sangat kalau ada anak kembar . Teringin pulak an . yeahh ! berangan di petang ahad . 


tengok nie .. kembar seiras . Keduanya jadi pemain bola sepak . Tadi masa tengok nona dorang ada kongsi sikit kisah tentang dorang . Salah satu , masing2 pegi amik lauk tapi bila letak kat meja menu dua2 sama. Dan apa yg salah sorang nak cakap mesti ada dalam fikiran sorang lagi . Wahh ! dasyat betul . ALLAH Maha Berkuasa . 

Korang ingat tak kembar siam yang nama ahmad dan Muhamad? yang berjaya dipisahkan tu . tak silap di arab . Kisah adik2 tu dapat perhatian umum kan . Alhamdulillah , adik2 tu sekarang da boleh berdikari macam budak2 yang lain . Sudah form 2 . :)

Anak kembar nie mesti banyak perbelanjaan kan?dari hujung rambut sampai hujung kaki mesti nak sama je kan . Hehe . So anugerah Allah nie perlu dihargai dan mensyukuri rezeki yang Allah beri . Tak kira lah anak kembar ke hape ke an :) 

Beruntung sape yang ada anak kembar . Awesome ! :))


PASTFUTURE
♥ THE WRITER ♥
♥ Ku Nurul Syuhaidah
♥ Perlis
♥ 13 November 1992
♥ 22 tahun
♥ Student
♥ Real fairy tales are happening in her life.
♥ Belajar menjadi perahsia. Rahsia itu bersifat 'istimewa'.
♥ Dia tak nak jadi full time blogger. Dia nak jadi full time Muslim. Kerana tujuan hidup hanya untuk Dia. [51:56]
♥ Dia, gadis biasa yang punya impian yang luar biasa. Lalu, dia memilih untuk gagah daripada rebah. Kerana, dia ialah Ku Nurul Syuhaidah.
♥ TALKIE TALKING ♥



♥ A PART OF HER JOURNEY ♥

♥ Ya Allah... Sometimes, it's hard for me to understand what you really want to happen. But I trust You. I know You will give me what's best. [2:216]

♥ I believe Allah has a bigger plan for me than I had for myself. Have a faith. [3:54]

♥ SUARA HATI ♥

♥ Ada kalanya, kita sampai di satu titik di mana kita harus tawakkal, redha, diam dan tenang untuk tidak memikirkannya lagi. Mungkin disitu, hati kita akan sedia belajar untuk "ikhlas". [2:156]

♥ UPDATE STATUS ♥

>> Setia Hujung Nyawa - NORAZLAN ^_^
date : 9/2/2014
at: 12pm


>> Happy with him. Alan , iloveyou!
date : 11/3/2013
at:10 am


>> Hanya NORAZLAN dihati ^_^
date : 10/2/2013
at: 12pm


>> Terima kasih menerima diri ini :")
date: 1/1/2013
at: 13.12pm

♥ BLOG ARCHIVE ♥

  • Anas Ridzuan Unik !
  • " DIJUAL OLEH RAKAN BAIKNYA " YA ALLAH (TAKBIR)
  • AGAR-AGAR KELAPA VERSI ABEL
  • UDANG GORENG KELAPA PARUT
  • C.I.N.T.A ?? N.A.F.S.U ??
  • KING OF BADMINTON (DATUK LEE CHONG WEI )
  • Ahad yang bushan !
  • esokkk ?? 7 mac 2012 .
  • JARAK AKU DAN DIA
  • '' TE AMO ''